zomaar wat foto's - Reisverslag uit Zug, Zwitserland van Swisske Tien - WaarBenJij.nu zomaar wat foto's - Reisverslag uit Zug, Zwitserland van Swisske Tien - WaarBenJij.nu

zomaar wat foto's

Door: swisske

Blijf op de hoogte en volg Swisske

20 April 2012 | Zwitserland, Zug

maandag is het afgelopen met het luxe-leventje: dan ga ik starten met mijn stage. En wel voor 40 uur in week! (poewee da's lang geleden voor mij)
Mijn gezinnetje komt nog een kleine week over en ik ga nog voor een week naar de Zwitserse afdeling van de opleiding, in Landquart. Daar heeft de leiding voor mij een speciaal programma in elkaar gezet, heel divers en dan overnacht ik daar ook een paar dagen. Het preciese programma krijg ik binnenkort. Gisteren was ik met Lianna samen uitgenodigd om huisgemaakte kaasfondue te komen eten bij Gerrit's vrouw...nog nooit zo iets verrukkelijks gegeten! ...ik had alleen vanmorgen nog láng geen honger, tsjongejonge dat laat een stevige bodem achter

• 20 April 2012 - 09:29

Bar:

Geweldig mooie foto's Heidie ;-)

Leuk om je zo te volgen. Vraag je dat recept van die echt kaasfondue? Dat moeten we dan maar eens dunnetjes over doen met de bedplas-specialisten.. (Wendy gaat trouwens stoppen...boehoe!).

Alvast veel plezier maandag!
    X Bar

• 20 April 2012 - 10:54

Marry Huting:

Hey Arlinda, veel succes met alles! Leuk om je verhalen te lezen. Geniet van een mooie tijd. Heel veel groetjes.

• 22 April 2012 - 13:06

Annemiek:

heySwisske,

prachtige foto,s. echt vakantie tot nu toe. maar nu echt aan de bak. heel veel succes.
    trouwens leuk om je op deze manier te volgen.

groetjes Annemiek