woensdag al - Reisverslag uit Zug, Zwitserland van Swisske Tien - WaarBenJij.nu woensdag al - Reisverslag uit Zug, Zwitserland van Swisske Tien - WaarBenJij.nu

woensdag al

Door: swisske

Blijf op de hoogte en volg Swisske

18 April 2012 | Zwitserland, Zug

Gisteren was het een prachtige dag met stralende zon! Heerlijk met de racefiets een tocht gemaakt door het prachtige landschap hier!
Ik waan mij in de wereld van Anton Pieck, afgewisseld met Las Vegas. Maf is dat!
Kennisgemaakt met praktijkeigenaar Gerrit en zijn vrouw en met een aantal medewerkers in de modern ingerichte praktijk. Er zijn een aantal behandelkamers en een mooie fitnessruimte en een zaaltje voor groepslessen. En, heel belangrijk; de sfeer voelt er prettig en relaxt.
Vandaag begon de dag regenachtig, maar gelukkig bedacht de zon zich vanmiddag nog en schijnt hij wat flauwtjes, maar tóch. Omdat ik deze week nog fijn wat tijd heb om wat meer om mij heen te kijken, heb ik de auto gepakt en ben naar St. Gallen, een prachtige superoude stad in het oosten van Zwitserland gereden (110km verderop) Ik dacht onderweg nog wat van het landschap te kunnen gaan genieten, maar dat viel tegen: het ging zo ongeveer tunnel in-tunnel uit, pffff.
St. Gallen was prachtig en ademt een gemoedelijke sfeer uit, ondanks dat het er werkelijk een mierenhoop aan auto's is. Daar had ik mij toch wat in vergist...in NL vermijd ik altijd het rijden in de randstad, maar sinds vandaag: kom maar op met die randstad!
In de parkeergarage zag ik een systeem, wat ik wel heel chique vond: boven elke parkeerplaats brand een lichtje, groen of rood, zodat je kunt zien of de parkeerplaats vrij is...ik verwonder me hier waarschijnlijk nog wel even!

  • 18 April 2012 - 16:54

    Madelon:

    Nou zussie, dat had allemaal veel slechter gekund. Fijn dat je het allemaal zo positief ondervindt.
    Met oog voor detail... wie ziet nou zo'n uithangbord tussen al die nieuwe indrukken ?!
    Wel grappig hoor die dingen die jou opvallen. ( borstels,lampjes, borden...)

  • 18 April 2012 - 16:59

    Marieke Lindeman:

    Geinig zeg, die lampjes, nooit gezien, als ook van die borstels bij de banden van de bussen, voor mij niet bekend. Geweldig dat zoj ouw stage ook voor mij erg leerzaam is!
    Ik heb gelezen dat je goed bent aangekomen en dat je onderkomen ook bevalt; dat is fijn!
    Veel plezier,
    groetjes uit Netersel!!

  • 18 April 2012 - 18:37

    Bar:

    Nou Arlinda, dan gaan we maar eens samen een keer naar Amsterdam he, als je weer terug bent. Jij rijdt!!! Hahahaha... ik moet zo lachen om he

  • 18 April 2012 - 21:12

    Yolande:

    super die foto's! zo reizen we een beetje mee... leuk schrijf je, ik zie het zo allemaal voor me. Enne... nu je gewend bent aan de Randstad kun je mooi vaker hierheen komen, ha ha. knuf!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Swisske

Actief sinds 30 Maart 2012
Verslag gelezen: 269
Totaal aantal bezoekers 19853

Voorgaande reizen:

14 April 2012 - 29 Juni 2012

Mijn eerste praktijkstage

Landen bezocht: